Acte de reconeixement a l’AE Can Cuiàs

El passat divendres, 26 de juny de 2026, la Sala de Plens de la Casa de la Vila acollí un acte institucional per felicitar l’equip Cadet de l’AE Can Cuiàs, recent ascendit a la Segona Catalana de futbol sala. L’esdeveniment comptà amb la presència de l’alcalde de Montcada i Reixac, Bartolo Egea, i del regidor d’Esports, Carles Vilalta, a més de membres de l’equip i la junta directiva del club, encapçalats pel president Ramón Nieto.

L’acte començà amb un emotiu minut de silenci en record a Toni Moreno, excoordinador i entrenador de l’equip. En les seves intervencions, l’alcalde i el regidor d’Esports ressaltaren la significativa temporada d’aquest club, que acabà la competició en segon lloc amb 68 punts, a només dos punts del líder, el Castellar B. La cerimònia finalitzà amb el lliurament d’un obsequi institucional i la tradicional fotografia conjunta a les escales de la Casa de la Vila.


- Et Recomanem -